PUB PÅ SKOLAN

2010-09-02 ? 12:50:54
Glömde att berätta om min kväll igår.
Klockan 15.30 gick jag på en föreläsning om studieteknik och lite andra saker. Ex aktiviteter. Skrev ner en hel del som jag tänker kolla upp, träningsanläggningen Fysiken ligger ju riktigt nära mig. Men de har inte handboll! (besviken)

När föreläsningen var klar mötte jag och Maitane upp Erik och vi gick och satte oss vid ett bord. Det bjöds på snittar, matpaj, saltapinnar och melon.
En tjej från Uppsala kom och satte sig vid oss och sedan kom även två andra trevliga tjejer. Alla äldre än oss såklart, haha.
Köpte varsin cider/öl och sen var det dags för quiz.
Jag vet inte hur många rätt vi hade, men vi vann inte. Chansade på en hel del frågor, men en var jag stensäker på! "I vilken stad sa kungen Kära Örebroare!" (I Arboga såklart)

Tog bussen hem till pappa och mötte upp Daniel. Han var "ute och gick", haha.

Somnade vid 00.00 tiden.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: