PRODUKTIV

2010-09-28 ? 19:21:54
Både igår och idag har jag hunnit med massor.
Igår var jag på teater med klassen, löste csn-problemet, läste läxan, skickade in mitt cv till ett jobb, lämnade tillbaks en försenad bok (slapp betala avgift då den bara varit försenad över helgen) och varit sminkmodell åt Sarah på Makeupstudion (igen).
Jätteroligt att vara sminkmodell!
Sist blev det såhär:
Nu blev det Marilyn Monroe:
Idag har jag varit i skolan, laddat ner en e-bok, läst läxan, bokat om biljetterna till Babel köpt busskort, varit på jobbet och skrivit in de tider jag jobbat, tränat. Aaaasgött!
Härligt att jag äntligen har hittat tid till att träna igen!
Nu ska jag ta ett bad och läsa klart läxan. Sen ska jag boka in träningspass för veckan!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: