POLITISKT ÅSIKT

2010-09-16 ? 22:55:45
Det har snackats hur mycket som helst om Sverigedemokraterna nu så här innan valet. Därför hade jag tänkt slänga in min åsikt jag med.
Visst har partiet fel som in i helvete och försöker lösa det mesta med att "minska på invandrarna". Det luktar rasism.
Men vad jag faktiskt stör mig på vad gäller alla andras hantering utav det här partiet är att sverige gömmer dem och tar ställning mot dem. Även i ex. debatter, där debattledaren har som uppgift att vara opartisk. Jag säger inte att jag inte förstår dem, jag säger bara att inte låta sverigedemokraterna få prata för sitt parti i media och att försöka hålla dem borta så mycket som möjligt går emot ett demokratiskt samhälle. Jag tycker att demokrati är viktigt och eftersom sverigedemokraterna blivit godkända som ett parti borde de ju få lika mycket plats som andra partier.
Seriöst, haha, låt dem tala i media mer, då märker ju folk vilka idiotiska åsikter de har. Det är ju bara kul att se dem i debatter, för de kan inte argumentera för sin sak. Det är ju komiskt liksom. Låt folket se Sverigedemokraterna in action, då kommer folk förstå.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: