ON STRANGER TIDES

2010-09-05 ? 21:55:26
Sitter och läser om Pirates of the Caribbean, On stranger tides som kommer ut nästa år. En Pirates 4 alltså.
Vet inte vad jag tycker om det egentligen, men jag tackar såklart inte nej till att se Sparrow i ännu en roll.
Johnny Depp spelar honom så himla bra, men enligt mig inte är hans bästa roll. Vilken som är hans bästa roll kan jag omöjligt svara på eftersom jag är svag för hans skådespeleri och just hur olika roller han kan spela.
Självklart ska de ha med en snygg tjej i den här filmen också. Penelope Cruz den här gången. Och ryktet säger väl att den här gången är det Sparrow som lockas.
//Idabod
Kommentarer
josefin

väääänta lite nu - säg inte att dom byter ut Knightley mot Cruz? :o

2010-09-06 @ 10:25:46
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: