NORRLANDSDERBY

2010-09-19 ? 10:02:08
Glömde säga att jag röstade igår också. Det var förvirrande, men kändes gött att få det gjort.
Chillade hemma efter det med en bok om Stage Make-up. Sen satte jag mig i soffan med mamma och Anders och drack ett glas vin och åt vindruvor och organisk choklad.
.
18.30 började hockeymatchen. Luleå - Skellefteå. (Norrlandsderby)
Jag, Joel och Calle befann oss på någon bar vid Gamleport.... "Paul's biljard"?
Diskuterade lite politik med Joel och blev upprörd när han påstod att Sverige var jämställt..
Joel beställde sen in en flaska rött som vi sippade på tiden då Luleå ledde med 3-0. Men efter en time out från Skellefteås sida tog de ikapp och kvitterade till 3-3 efter 7,28 minuter. Luleå vann in alla fall till slut med 5-3 och mina killar ångrade lite att de inte befann sig hemma i Lulå då istället för framför TVn.
.
Vi drog vidare till en bar mittemot Queen, där en kille började tjafsa med Joel för att Joel skulle ha "tagit hans plats"... Joel hade alltså bara satt sig på en tom stol i baren..
Tillsist drog vi till Jazzhuset där jag mötte Jet och Erik mexicola. Hade det jävligt trevligt och började snacka lite med bartendern som jag kände igen från Kontikis bingokvällar.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: