MINIMÄSSA

2010-09-02 ? 12:55:50
Idag har jag varit på minimässa på skolan.
Åkte vagn och buss för att ta mig dit eftersom att jag sov hos pappa. Jag har insett att fritidskortet gäller ju inte längre på dagar nu, så det kommer bli dyrt att åka från pappa till skolan. Från mamma kan jag ju gå.
Älskar att det är så soligt och skönt ute. Snappade åt mig en Metro som låg på ett säte och läste den större delen av vägen.

Inne på skolan samlade jag på mig alla möjliga broschyrer, svarade på en tävlingsfråga och fick lite information om bl.a. Fysiken.

Har nyss käkat lunch hemma och nu tänkte jag gå och posta ett paket innan jag sätter mig ner och läser igenom all info jag fått. Gäller att vara öppen för mycket nu såhär i början känner jag. Då kan jag säkert hitta mycket roligt som finns att göra i Göteborg.

 
Jag idag

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: