GUTE MORGEN

2010-09-05 ? 09:45:48

Idag är en ny dag. Söndag för att vara exakt.
Jag vet inte riktigt varför jag är uppe.. Eller jo, pappa väckte mig för att säga hejdå och sen dess har jag väl inte somnat om riktigt ordentligt.
Tänkte gå upp och käka frukost, men jag har ingen aning om vad jag är sugen på.
Kanske fruktsallad med yoghurt och en nybakt fralla till? I wish...
Får nog bli knäckebröd med ngt gott pålägg och ett glas juice till det. Funkar ju det med!

Sen ska jag röra stegen mot mamma för att se hur min nya garderob ser ut när den är färdigmonterad.
Förhoppningsvis är alla hyllor uppsatta så att den bara är redo för att lastas med kläder :)

//Idabod
Kommentarer
Alexandra

Fint hår :)

2010-09-05 @ 11:51:47
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: