VÄGGMÅLNING

2010-10-30 ? 16:55:00
Nu har jag precis smsat Daniel så jag vet när jag ska åka härifrån.
Samtidigt sörjer jag att vår scannerprogrammet på datorn inte är installerat och att jag ska vänta tills mamma kommer hem för att hon ska kunna leta fram skivan.
Jag vill scanna in två skisser på alternativa väggmålningar. Har fler skisser än såhär, men bara i små format. Bl.a. Lejon, skiss på en en ryggtavla klädd i en enaxlad spetstopp, siluettskisser m.m.
Skiss 1. HELT oarbetad och bara en idé att jobba vidare med. Har inte gjort ngt hår än.
Skiss 2. Även om den inte är klar och måste jobbas med, så lutar det nog åt den.
Har inspirerats av Cassandra Rhodin och utav saker jag gillar. Ex klockor, ugglor, indianer, starka ord och Johnny Depp.
Den färdiga bilden ska jag måla på en utav väggarna i mitt rum hos pappa.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: