THREE BLACKS

2010-10-19 ? 22:48:35
Fy fan. Mår illa gör jag utav all stress.
Min omgivning just nu är mängder utav böcker både i soffan och på bordet och massa tomma skålar och glas.
Jag har inte hunnit gymma, inte hunnit handla och inte hunnit låna böckerna vi ska ha läst tills imorgon.
Men jag är klar med tentan i alla fall.
.
Imorgon efter lektionen hade jag tänk shoppa en topp att ha på smink-modevisningen på fredag. Woho, lite nervös är jag!
Funderar på någon utav dessa tre stilar:
Tights och klackar har jag redan. Blir antingen lacktights eller vanliga och sen mina svarta kilklackar tror jag.
.
Jag vill fotografera, jobba på studentteatern, måla, sy kläder och jobba.
//Idabod
Kommentarer
Rose

Jag gillade den första :)

2010-10-20 @ 09:11:12
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Ida

Ja visst är den fin, ska alldeles strax gå ut på stan och prova :)

Tack för kommentaren.

2010-10-20 @ 13:04:15
URL: http://idabod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: