Stress stress stress

2010-10-04 ? 21:52:12
Jag är så sjukt trött nu.
Hade planerat att efter skola gå hem och skriva klart PM:et, skriva klart min inlämning och sen gå till SEB för att fixa en sak och sen kanske unna mig att köpa ett munspel.
Men icke sa nicke.
När jag tillslut fått ihop 4 sidor i PM:et insåg jag att jag skrivit med felradavstånd och därför skrivit 1 och 1/4 sida för mycket.
Resten av dagen spenderade jag åt att förkorta och försöka förbättra den och blev klar för någon timma sedan kanske.
Så det känns sådär kul att sätta sig och fortsätta på den andra inlämningen nu. Det går knappt.
Men jag tänkte: Fan va bra, imorgon ska vi spela upp vår pjäs och se de andras pjäser. 9-12, sen kan jag skriva klart min inlämning och åka hem till pappa och hämta lite saker innan jag ska på möte 18.00.
Men nej. Jag kom på att vår lärare har lagt in en extra lektion från 13-16 för att gå igenom de saker han inte hunnit gå igenom.
Så nu måste jag lösa det här. Mellan 16.30-17.00 får jag skriva på min inlämning.. Men jag måste hinna låna en bok till det också.. Hmm.. På lunchen kanske!
Sen, efter mötet, får jag åka hem till pappa för att hämta mina saker. Sen åka hem till mamma igen och ev. fortsätta skriva.
På onsdag måste jag fixa grejen på SEB, vaccinera mig, skriva klart min inlämning, ev. jobba och låna en bok som jag ska läsa klart till torsdagen.
När ska jag hinna träna? När ska jag hinna packa? Hur ska jag hinna klart?
I HAVE MAGIC POWERS! Nej, men liksom, jag vet ju att jag kommer att fixa det. Det gör jag alltid. Men det betyder inte att jag har något roligt framför mig.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: