CHEZ

2010-10-30 ? 11:22:00
Soft kväll med Hanna igår.
Blev några glas vin på Chez.

Tydligen såg vi ut som 22, tyckte killarna igår. Även om de var lika gamla som oss. Tack?
Två killar som var de första som kom fram och raggade var ändå rätt sköna. De kom fram och började snacka och sen flöt det bara inte på, så den ena frågade "okej, när gick det fel?".
Vi ba "Jaa asså, jag tror det var när du sa att era kompisar var över där borta och raggade på några tjejer och ni tänkte att ni skulle göra samma sak".
Sen sa de att de trodde att de nog var lite unga för oss ändå eftersom de nyss fyllt 18.
Vi ba "Vi är 19"
Då sa de "Okej, vi går nu".
Haha
.
De andra som kom fram var jävligt sköna faktiskt. Från Umeå var de, men saknade dialekt nästan helt.
Vi hängde med dem till Trädgårn, men vi gick ur kön.. och dissade dem. Jag känner mig alltid så elak när jag dissar folk.
Mindre roligt innan jag skulle åka hem, men det gick bra ändå.
//Idabod
Kommentarer
hanna

jag har typ fortfarande lite ångest över det! :< </3

2010-10-30 @ 16:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: