TILLSKOTT TILL RUMMET

2010-11-01 ? 22:18:40
Gud så trött jag är.
Jag förstår inte.. Är det rosenroten kanske? Piggheten den ger en kanske går i en kurva, och sen blir man trött?

Lektionen idag var som tidigare nämnt ett seminarie med skådespelarna från Medeas barn. Alltid intressant att höra vad de har att säga och vad hur vi tolkat pjäsen.
Sen åkte jag till IKEA och köpte ny skrivbordsstol, fina ljusstakar, en lampa (dock inte den jag tänkt mig såjag vet inte alls om jag är nöjd) och två krokar.

ÄLSKAR stolen! Superbekväm!

Jag har dessutom fått en stor låda utav pappa, att ha under sängen. Har lagt alla mina filmer där, vilket gjort mer plats åt kläder i min byrå.
Nu behöver gardiner, en spegel och ett överkast inhandlas i första hand.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: