TAGGTRÅD

2010-11-25 ? 21:56:00
Varje gång jag sväljer kniper jag ihop ögonen av smärta. Ja jag klagar inte, men jag kan ju säga att det känns som att jag har taggtråd i min hals, som skavt upp insidan och nu förblöder jag inombords.
Och jag som har bestämt mig för att se Rasmus Seebach imorgon på Parken! Visst fan ska jag dit!
Idag har jag köpt en vinterjacka! och en grå kavaj. Äntligen! Jag tror jag har tänkt köpa en grå kavaj i lite mindre än ett år nu. Och nu äger jag en! Finfint :)
Så mycket finare i verkligheten!
För övrigt var det 30 % på alla kläder inne på Cubus idag! Det var där jag köpte vinterjackan.
Nu har jag kokat min kanske 10e kopp te idag och käkar lite ?butterkaka? som pappa bakat.
Ont gör det.
Funderar på att lägga mig strax så jag slipper smärtan.
//Idabod
Kommentarer
Rose

hej testa att koka upp lite te och lägg i någon sked honung och skivad färsk ingefära, låt det dra lite behöver ej koka upp igen. Det gör verkligen susen för ömma trasiga halser snabbt med.

2010-11-26 @ 20:15:48
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: