SNART KLAR

2010-11-15 ? 12:36:48


Hejhej :)
Nu är det i princip bara finslipning som gäller på hemtentan! Gött!!
Känner för att ta en paus och se film eller något.
.
Det är faktiskt rätt tråkigt när man inser att det man sysslar med inte riktigt är det man vill. Jag har väl insett att den här kursen inte var som jag hade förväntat mig och inte riktigt känns rätt.
Men jag har tänkt fortsätta ändå, det är lika bra. Visserligen har jag läst mindre än halva kursen, men efter jul kommer den delkurs som alla sett så mycket fram emot: Iscensättning och regi. Förhoppningarna har inte dött ännu!
Jag vet i alla fall att det blir jobb när kursen är slut, och sen ska jag resaresaresa.
Det gäller bara att försöka hinna med roliga saker vid sidan av den här kursen, då den tar upp väldigt mycket tid.

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: