MIRRORS

2010-11-28 ? 23:08:00
Idag har varit en mysig men seg dag.
Kvällen igår spenderades på Stage door med Studentteatern.

Jag käkade god men extremt mättande mat och var så äckligt mätt att jag inte orkade äta upp det. Men jag gjorde det ändå.
Vi hade två veganer vid bordet, men den gulliga servitrisen lyckades fixa mat till dem också.
Det pågick vilda diskussioner om film och musik runt bordet!
.
Åkte hem efter det, för halsen hade börjat bli sämre igen.
Kom hem och hittade inga värktabletter, så jag smsade Daniel. Min räddning kom i mjukisbyxor och inte tillräckligt varm "snowboardjacka". Men tabletter fick jag i alla fall.
.

Den här dagen har spenderats inomhus till större delen.
Blev lussebak, lunch, fika och VÄNNER under förmiddagen.



Sen vet jag faktiskt inte riktigt vad jag har gjort om jag ska vara ärlig.
men imorgon är det skola, för nu är halsen nästan bra!

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: