ME GUSTAS TU

2010-11-13 ? 23:33:43
Idag gick jag upp tidigt för att möta Vera och Lisa från studentteatern.
Mötesplatsen var självklart fontänen (där alla i hela Göteborg möts typ), men det var äckligt kallt! Gick och kollade på massa kläder till karaktärerna och pratade om vad vi hade hemma.
Sen kallade hemtentan på mig, så jag åkte hem och skrev en stund innan pappa lagade en sjukt god pastagratäng till lunch/middag. Bakelse till efterrätt.
Gick upp till affären för att köpa farsdagpresent till far (Sen, jag vet, shame on me!).
.
Sen bar det av hem till Sandra för knytkalas. Sandra jobbar ju på café, så hon hade tagit med sjukt goda mackor och tårtor som jag aldrig smakade på. Sen kom Erik med thaimat (Han jobbar på thairestaurang) och sen kom Arvid med klementiner.
Jag, Maitane, Nilo, Sandra och så småningom även Erik målade ihop två konstverk på baksidan av skyltar som Sandra och Maitane tagit från en spårvagn.
Myskväll!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: