LÖPAREN

2010-11-16 ? 20:17:39
Hej ho.
Spanar in utbildningar på Chalmers. Eller ja, en utbildning på Chalmers, som verkar intressant.
Sitter samtidigt och kollar upp om det går någon bra film på bio just nu. Ska troligtvis på bio med Thomas nästa vecka.
För övrigt hade jag skola idag. 10-16. Först introduktion av den nya delkursen, sen golvövningar med Sören Larsson.
Det skedde en olycka under en paus ifrån golvövningarna. Folk tog sig frihet att dansa balett, breakdance och stå på händer.
Sedan skulle en kille i klassen kasta sig framåt och fångas upp av två i klassen. PAM sa det och de alla föll ner i en hög på golvet. De båda som landade på killen reste sig långsamt upp, då de råkat skalla varandra i fallet. Plötsligt lägger tjejen handen över ögat och börjar säga aj aj aj!! Sen säger hon chockat "Det kom ut något!"
Hela ögonbrynet och ögonlocket har svullnat upp som en pingisboll på bara några sekunder.
Hej och hå, is och lugnande snack med tjejen. Men det verkade som att det gick bra i alla fall. Det är ju inte farligt så men det är klart att det är obehagligt och gör lite ont.
Sen åkte jag hem till min far för att hämta min dator och även kläder till Studentteatern.
Direkt till studentteatern för att snacka kostym och lite scenografi.
Men nu är jag hemma. Lugn och ro för första gången på länge och imorgon börjar grupparbetet hemma hos Ari.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: