EXCUSE ME WHILE

2010-11-20 ? 15:33:25
Har precis tagit en dusch för att  få bort malmedel och smink ifrån fotograferingen. (malmedel från den nya oanvända klänningen jag hade på mig).
Även om det inte var menat att blöta ner håret i duschen, så är det ju svårt att undvika. Så mitt dagen till ära plattade hår är smålockigt nu. Jaja, what to do.

Fotografering som sagt. Kul! :) Vi höll till på myrorna vid Järntorget. Med "vi" menar jag jag, Sarah, Jakob och hans tjej (som jag tyvärr inte minns namnet på).



Dessa två bilder var de enda jag tog av själva stället. Resten av alla bilder togs ju på mig, så de kommer också upp så småningom.
Gud vad jag har börjat använda uttrycket "så småningom" den senaste tiden! Mina danska vänner fattar ingenting.
.
Jag blev tillfrågad att både fotas som "Lättja" och som Marilyn Monroe i den klassiska bilden då kjolen flyger upp. Det lät så roligt att jag tackade ja till båda två.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: