BARBRA STREISAND

2010-11-13 ? 23:22:10
Jag ska nog slänga in en update här, så att jag inte någon gång går tillbaks och förgäves undrar vad jag sysslade med igår och idag.
.
Well, igår fikade jag med Jonte på stan. Jättetrevligt :) Öl och pärlboll / Öl och damsugare! Fina saker!
Tog en promenad runt typ halva stan och sen skiljdes vi åt.
.
Sen ringde Marcus och undrade om jag ville hänga med ut med honom, Carl, Olof och några till.
Sen ringde Mikaela och sa att hon var sugen på att ta vår inbokade utgång idag (fredagen).
Så det blev snabba puckar hem till mamma för att packa väskan, sen till pappa och sen direkt till Frölunda torg för att möta upp Marcus. Alltid roligt att se Marcus :) Snackade ett tag och sen var jag tvungen att åka hem igen.
Thomas hörde av sig också, men han var mer sugen på en myskväll framför TVn.. Får bli en annan gång! Söndag kanske?
.
Förkrök hos Erika med mina babes <3
Massa snack och skratt. Saknat det!
Tog bussen från Erika. Snackade massa skit och skratta med poliser på Backaplan innan vi tog vagnen till Trädgårn. VIP hehe alltid gött. (Trots att det var född 90- som gällde. Score!).
Dance dance dance.
Träffade Tobbe D och Johan på Trädgårn haha.
(Har snott alla bilder från Mikaela, för mina mobilbilder blev inte lika bra)
Jag och Mirre drog lite tidigare. McD för nattkäk. Mirre kände tjejen i kassan, så det blev gratis mat för oss båda. GRATIS ÄR GOTT :D
Tog vagnen hem. Gick av och insåg att Daniel suttit på samma vagn. Jag snackade om harar, han om lampor. Jaja..
Drack ett glas vatten och gick direkt till sängen. Pappa kom in och drog ner persiennerna, sen somnade jag gött.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: