AND I SAID FTS

2010-11-25 ? 13:38:00
Jag är hemma från skolan idag också. Har helt otroligt ont i halsen. Känns som att det sitter fast taggtråd längs min strupe.
Hade i alla fall väldigt trevligt igår med Sanna, Sandra, Inka och Maitane.
Jätteroligt att Sanna är hemma verkligen! Det blev en sån där filmsekvens, när Sanna kom ut från Viktoria för att möta mig. Vi såg varandra, sprang längst hela gatan för att mötas på mitten och kramas värsta bamsekramen.
Sanna <3
Efter Viktoria gick vi och mötte upp Felix som anlänt från Berlin och ska bo hos Sandra över helgen.
.
Jag somnade kanske 01.40 och efter att jag gick upp har jag i princip legat i soffan hela tiden. Druckit massa te och varm mjölk med honung. Har druckit så mycket att jag kissat typ en gång per timma.
Herregud.
.
Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning och åka till stan för att göra ärenden jag faktiskt måste göra.
Blir nog inget jobb för mig imorgon i alla fall. Fick ringa jobbet och säga det.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: