17 ÅR

2010-11-21 ? 00:04:15
Är hemma ifrån en flera timmar lång fika med Cissi. Vi har inte setts på inte-okej-länge!
Timmarna bara sprang iväg när vi satt där på Condeco.
(Såhär äter Cissi sin macka)
Jag tänkte lägga ut en bild på henne också, men det är inte säkert att det hade varit uppskattat.
.
Innan jag åkte iväg och träffade Cissi hade vi en liten glöggstund hemma hos min far. Jag tänkte att jag skulle smaka igen, eftersom jag aldrig gillat glögg. Det var någon slags saftglögg tror jag... Eller?? haha. Söt och äcklig var den i alla fall. Besvikelse som vanligt! Jag får väl hålla mig till julmust som alla tidigare år. Om det inte råkar vara så att spritglögg faller mig i smaken :) Det väntar att se, hehe..
En bild ifrån dagens plåtning:
//Idabod
Kommentarer
mirjana

gillar headern very much!

2010-11-21 @ 03:02:21
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: