Torsdag 6 Maj

2010-05-08 ? 00:22:46
Jag har inte varit så jätteduktig på att uppdatera känner jag, men jag har så himla mycket att göra.
Mina dagar är liksom fullsmockade.
Igår (torsdag) kom Evelina hit och lagade lunch med mig. Sen satte vi oss i solen på gården och åt chokladpudding.
Ett besök till Apoteket efter det och sen gick vi hela vägen till skolan.
Satte oss på skolgården i solen. Då kom Tove. Har inte träffat henne sen typ nyår!!

Efter att vi plockat ner vår utställning och skrivit en utvärdering av projektet gick vi till Heden för att spela basket.
Evelina och jag tog en vinglig cykeltur till Bergakungen, på en cykel utan pakethållare, för att hämta våra bokade biobiljetter innan vi började lira basket.
Vi spelade med några amerikanare som vi mötte där. Riktigt kul och jag var awesome, hehe.


Hem en sväng för att duscha osv innan vi tog bussen hem till Sanna.
Det blev ett avsnitt av The wire, för att Arvid skulle övertala oss om att det var en bra serie.
Men det räckte med ett avsnitt och sen kollade vi på Pathology istället.

En film om ett gäng obducenter som dödar folk och låter de andra gissa hur.
Craazyyy.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: