Studenten är 8 skoldagar bort

2010-05-10 ? 16:48:55
Jag tänker på studenten. Jag tänker på efter studenten. Jag tänker på att nu, snart så är det total frihet som gäller.
Jag längtar så himla mycket till sommaren! En tid utan stress, utan prov att göra, utan skolarbeten som ska lämnas in.
En period då jag kan göra vad jag vill och jag SKA göra vad jag vill.
Än så länge ser det ut såhär:
Tunisien
Jobb?
Fylla 19
USA

Resten av tiden är det improvisation som gäller.
Aldrig tidigare har jag behövt ta sådana beslut som jag kommer behöva ta nu.
Den här bloggen ska bli en blogg om mitt liv efter studenten och jag har många mål! Många drömmar.

Allt börjar med studenten, som är 18 dagar bort. 8 skoldagar för att vara exakt!
Åh sommaren! Jag längtar! Jag ska sola, cykla, bada, träna, festa, resa runt, fika och jobba med allt det där som jag vill jobba med.
Idabod oheyah.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: