Kulturdagar

2010-05-04 ? 23:18:18
Hej alla söta!
Sitter och tecknar när jag egentligen borde plugga. Men det är så mycket i skolan att man liksom på något sätt stänger av.

Kulturdagar i skolan idag, imorgon och på torsdag.
Det innebär att vi nästan inte har några lektioner och istället händer det massa kul i skolan. Utställningar, workshops, caféer, musikframträdanden, filmvisningar osv osv.
Och allting invigdes idag med lite framträdanden i gymnastiksalen, som vanligt.

Vid 16.00 tiden någon gång bestämde vi oss för att dra hemåt. Jag tog vagnen bort till pappa.
I backen påväg hem passerade jag en kille, som kommenterade vilken fart jag höll. Vi började prata lite och det visade sig att han bodde i samma hus som mig. Vi har aldrig sett varandra innan.
Vi satt och snackade i över 2,5h innan jag gick ner till mig för att käka med syrran.
En vän rikare i alla fall, haha. Random men roligt!

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: