Inga lektioner

2010-05-20 ? 18:35:44
LETAR DU EFTER MIN BLOGGSHOP? KLICKA HÄR

Nu har det slutat regna, så jag vill egentligen inte sitta inne.
Tänkte gå ut lite på stan. Till Apoteket. Sen blir det en löprunda :)

Idag försov jag mig, och vi hade tydligen inga fler lektioner eftersom att vi inte har något kvar att göra.
Satt i gräset med mina kompisar, innan jag och Mikaela gick vidare till Rosa Pantern idag igen för att plugga inför nationellaprovet i Matte C. Riktigt duktiga är vi!

Världens sämsta dejt hade vi, kan man säga. Haha.
Det första Mikaela säger när hon kommer in är "Jag tycker SYND om de här människorna" (syftade på de som satt där inne, inte de som jobbade)
Sen ville hon ha en grekisk sallad "utan tonfisk!". Killen i kassan förklarade att det var inte tonfisk i, man fick välja själv mellan kyckling, tonfisk och.. fetaost eller något.
Sen säger hon "Om jag inte har pengar på mitt kort så får du betala."
Välter nästan bordet när vi sätter oss på uteserveringen, drämmer glaset i bordet, ställer ner tallriken på marken för att göra plats för matteböckerna.
Sen började det blåsa och vi flyttade oss in istället. "För blåsigt?" frågade killen i kassan.
Vi köpte en paj att dela på, de sa att de skulle komma ut med den.
"Vi sitter här inne nu!!"
(ja, han pratade ju precis med oss?)
"...Vi ska nog hitta er.." svarade han


Jag älskar vädret så mycket att jag vill krama det, eller något sånt. Vill aldrig att det ska bli kallt igen.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: