I'm walking on sunshine

2010-05-26 ? 18:57:27

Ännu en solig dag har passerat :)
(Nu litar inte jag på väderprognoserna längre, som säger att vi ska få en regnig student, för de sa att det skulle regna idag)
Gick på stan för att köpa studentpresent till Cissi och lite annat.
Kunde inte låta bli att köpa något till mig själv också. Hittade den här kuvertväskan, secondhand:

Väldigt festlig :)

Sen såg jag ett två flak från Polhemsgymnasiet packat med studenter! Hög musik, sång och skrik. Extremt pepp blev jag inför vår student på fredag!! Snart smäller det!

Kom nyss hem till pappa efter att ha varit hos mamma. Möttes av den här synen:

Pappa har köpt grymma högtalare till min dator. Tack!

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: