Hela livet borde vara en fest på ett flak!

2010-05-29 ? 14:07:28
Gårdagen var helt underbar!

Champagnefrukost hos Inka 07.00,
frukt och bär i klassrummet,
fotografering,
gissa låten,
traditionell mösspåtagning,
sista lunchen i bamba,
avslutning i aulan,
utdelning av stipendier (fick 3000kr för goda studier!),
sång i trapphuset,
UTSPRINGNING

Vi sprang ut till O fortuna, som sedan övergick i Riverside. Vi körde dansen såklart ;)
Jag lyckades se min skylt i allt vimmel och mötte upp släkt och vänner. Blev 5kg tyngre runt nacken och gick sen på jakt för att hitta alla kompisar :)

Fest på ett flak runt hela stan och jag har nog aldrig varit så pepp! Roligaste på riktigt riktigt länge!
Jag och Sanna avslutade färden med en dopp i Poseidon, innan hon fick en champaneflaska av sin brors kompis, som vi svepte, haha.
Bilder från studentfesten kommer :)

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEN, FY FAN VA JAG ÄR BRA!!
//Idabod
Kommentarer
elin

Hej, besök gärna min blogg vid intresse att fynda sommar kläder fr 10 kr - tack.

2010-05-29 @ 22:07:37
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: