Drömmar har jag då ingen brist på

2010-05-21 ? 18:01:23
Jag vill gå längst stränderna i Australien
Jag vill köra vespa i Italien
Jag vill bo i en stuga och måla vid havet i ett land vid medelhavet
Jag vill jobba med secondhand-kläder
Jag vill åka till USA
Jag vill bli krönikör
Jag vill utbilda mig till bartender
Jag vill sy mina egna klänningar
Jag vill starta ett märke
Jag vill designa kläder, accessoarer, skor och porslin
Jag vill sälja mina bilder som tavlor

Jag tänkte att jag skulle starta här i bloggen.
Det är nämligen så att jag har en liten talang. Jag är nämligen grym på att hitta guldklimpar i secondhand butiker. Mina kompisar pratar ofta om att de vill secondhand-shoppa med mig för att jag "hittar alltid så snygga saker".
Här är bara några exempel på mina fynd:


Jag tänkte starta en kategori i bloggen; "Secondhand fynd", där jag helt enkelt ger en chansen att köpa unika secondhandplagg, som jag själv fyndar.
Kommer ha en hel del tid att gå runt i olika secondhand affärer både i Sverige och utomlands, för att hitta fina saker, som ni sedan får köpa.
Det låter väl kul?

//Idabod
Kommentarer
elin

Hej, besök gärna min blogg om du är intresserad av att fynda sommriga kläder fr 10 kr. Tack.

2010-05-22 @ 23:10:50
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: