CHANGE

2010-05-19 ? 15:22:00

LETAR DU EFTER MIN BLOGGSHOP? KLICKA HÄR


Är det någon annan än jag som sett CHANGE reklamplanscher i stan och reagerat på vad de har för storlekar?
Enda från storlek A till storlek J. Gud va bra för de som har svårt att hitta!
Men då undrar jag, varför inte AA?
Själv har jag inte AA längre, men jag kommer ihåg hur svårt det var att hitta. Så varför inte AA - J?
Säg inte att det inte är en storlek eller så, för det är det. Det handlar bara om hur man ser ut helt enkelt.
Det måste ju vara fler som har storlek AA än storlek J?
De hade både tjänat på det och samtidigt underlättat bh-köp för många kvinnor.

//Idabod
Kommentarer
Emmelist

kul! :D

2010-05-19 @ 17:35:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: