THERE ARE LOSERS AND WINNERS

2010-06-24 ? 21:20:12
Sitter och käkar världens enklaste kvällsmat. Pasta med krossade tomater, basilika, vitlök, salt och peppar. (Har tagit en paus i packningen.)

(Hade även lagt ner en del i väskan när den här bilden togs)

Har glömt berätta att jag fick ett litet fint kort på posten för några dagar sedan. En inbjudan till Park Lane på deras sista kväll innan de stänger för sommaren. Ska vara cirkustema. I kortet stod det dessutom att jag + en kompis skulle få köföreträde, gratus inträde, bjudas på bubbel och sånt där - Lät superkul hela kvällen.
*Kollar datumet* 3 Juli.
Jahopp, då var man inte hemma nä. Ska ju till Roskilde.

En annan sak, sjukt random att jag stötte in i en kille när jag och pappa var och handlade, som visade sig var vän med mig på facebook. Han sa att jag såg bekant ut, men jag kopplade inte alls vem det var först. Sen kopplade jag! Snackade med honom på Parken i vintras. Sjukt random att vi bor så nära varandra.

Nu ska jag käka jordgubbar och sen packa klart.
Hoppas att halsondan går över. Har aldrig haft värre halsonda någonsin...

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: