Senaste inköp

2010-06-17 ? 12:34:00
Hade en riktigt bra kväll igår, men innan jag berättar om den tänkte jag visa vad jag köpte igår och vad jag köpte i Tunisien.

 
Kjol 100kr, kjol 75kr - Båda från H&M

 
Topp från Filippa K 120kr, Kofta 80kr - Båda köpta secondhand


Det här köpte jag i Tunisien:

Hängandes: Två långklänningar
På golvet:
* En rosa sjal med medaljonger
* Två kuddfodral
* Ett armband (som knappt syns på bilden)
* En plånbok
* Två ringar
* En väska
* Ett nattlinne med tillhörande trosor
* Ett halsband

Köpte även en del strumpor, ett par jättefina sandaler, en keps och en solhatt.
Visar dessa lite senare :)

//Idabod
Kommentarer
friida ♥

härliga kläder :D

2010-06-21 @ 12:24:59
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: