LID FÖR KONSTEN ELLER BRINN

2010-07-16 ? 22:43:20

Efter Liseberg igår åkte vi hem till Maitane för att kolla på skräckfilm.
Men innan vi gick upp till hennes lägenhet skulle Asier köpa en kebabrulle. När vi satt där kom en kille in och började prata med oss, på engelska. Det började med att han kommenterade en röd plastboll som Sandra halvt random satt fast i sitt hår.
Han berättade att han var från Kurdistan. Då frågade Sanna: "Oh really, what are you doing here?"
Killek svarar: "Yeah I know, I should be back there." och pekar på de utländska killarna som jobbar bakom kebabdisken.
HAHA. Självdistans, jag älskar sådant.
Sen kom ett helt gäng med personer från olika länder som studerade, precis som honom.
Sandra lät honom behålla plastbollen som ett minne från Sverige och sen gick vi hem till Maitane.

Först satt vi i köket och pratade om framtiden. Vad vi vill göra, vad vi har för möjligheter osv.
Tiden bara rann iväg.
Jag mådde jätteilla från Spinrock och så var jag väldigt trött. Försökte hålla mig vaken, men det gick inte.
The Devil's backbone hette filmen i alla fall.

Vaknade upp med dessa sötisar bredvid mig:


Sommar är det!

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: