I WANT IT THAT WAY

2010-07-15 ? 10:56:58
Igår ringde Sandra mig när jag satt på vagnen. "Vi ska ut med Sannas båt 16.00, så vi hinner inte köpa strumpor tillsammans, men vi kan ju åka tillsammans till Sanna!"
Sagt och gjort blev det inte, för Sandra gick och la sig för att sen inte orka ta den buss vi bestämt. Men jag åkt själv i alla fall, hem till Sanna som jag inte sett sen vi kom hem från Roskilde!
När hela gänget hade kommit, 12 personer, tog vi med vårt pick och pack och det bar ner mot vattnet.

Sannas båt kan ta ungefär 7 pers åt gången, så vi fick åka i två omgångar.
Ön vi tillslut hamnade på var i alla fall relativt mysig. Det blev grillning och bad på solsidan, underbart.
Jet gjorde en alldeles för fet hamburgare och Inkas enda paket korv smakade alldels för starkt för henne. Men vi delade på allt ändå, så det var najs.


Det började bli sent och hemvägen skulle inte bli lika lätt. Motorn hade krånglat, så Sanna hade fått ringa efter hennes pappa som skulle komma och bogera oss hem. Pricken över i:et på ett sätt.
Det här är livet-känsla på hela kvällen! <3

//Idabod
Kommentarer
Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 15:07:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: