AND THATS THE WAY IT IS

2010-07-21 ? 23:28:22

Jag har fått feber. Vad hände där?
Jag har seriöst inte haft feber sedan jag var liten. Inte vad jag vet i alla fall.. Jag har nämligen alltid haft ett sånt där dunderbra immunförsvar förutom typ det senaste året då det försämrats lite.
Har varit på Saltholmen med Sandra, Asier, Ellioth och Maitane. Asgött :)
  

What I was wearing

Sen vet jag inte vad febern beror på. Mensvärk? Allergi efter att jag åt en glass? Ansträngning från att jag simmade massor när jag är förkyld?
I vilket fall som helst suger det. Frös ute när alla tyckte det var varmt..
Stannar hemma ikväll. Hade gärna hängt på alla till Mirre, men det är lika bra att bli frisk.
Lars, vår söta nya danska vän, kommer på fredag! Jättekul!
Så nu måste jag bli frisk!

//Idabod

 

Kommentarer
Malin

Svar: ja, kanot är riktigt mysigt. Så härligt att vara ute på vattnet!



Krya på dig!

2010-07-22 @ 12:01:36
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: