6 IS COMPLICATED

2010-07-28 ? 23:08:15
Idag har varit en bra dag.
Hanna ringde mig på förmiddagen för att snacka lite skit.
Gick sedan i affärer själv på Frölunda torg. Älskar att shoppa själv! Fyndade rejält också, men jag visar bilder imorgon.
Efter det mötte jag upp Sandra och vi cyklade till Marholmen för att njuta av solen. Lite ont att sitta på pakethållaren, men jag älskar att bli skjutsad på cykel. Speciellt när man cyklar på skogsvägar eller liknande. Kan inte säga exakt varför, men jag älskar det.
Plockade med oss hallon på vägen och när vi kom fram satte vi oss vid en liten bergskulle.
Tog ett extremt uppfriskande dopp i havet som verkligen inte var varmt och sen satte vi oss i solen och chillade. Hallonen var mums.

Sandras balkong passasde fint efter det, med knäckebröd, flingor och saft. Vi har hängt en del där i sommar.
Planen efter det var att kolla på film hemma hos mig och äta av min födelsedagstårta.
Planen blev ändrad.
Hem till Inka för att chilla. Fick en screwdriver medan Inka och Klara drack Bloody Mary.

TVspel och snack. Sen skulle alla (Inka, Klara, Maitane och Mirre) vidare till soffan.
Trött som jag är och alldeles för tidigt uppstigen så tog jag vägen hem istället.
Nu ska jag kolla på The Imaginarium of doctor Parnassus och somna sött.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: