19 ÅR IGÅR!

2010-07-28 ? 13:47:25
Hade en riktigt rolig dag igår!
Vaknade av att de sjöng förmig och gav mig frukost och presenter på sängen :)
Ett tag senare åkte jag med pappa, farmor och Annalena till Botaniska trädgården eftersom jag inte hade så många planer för dagen. I bilen ringde Maitane och grattade mig, frågade vad jag gjorde och pratade lite om kvällen.
Väl inne på Botaniska stod de andra och diskuterade något träd när jag hörde Ja må hon leva bakom mig. Jag vände mig om och där stod Sanna, Maitane, Sandra och Inka med en kladdkaka med ljus på.
<3
Jag lämnade min familj och satte mig ner under ett träd med mina vänner för att äta tårtan och öppna paketen.
 
Vid lunch åkte jag och min familj till Frölunda torg för att köpa jordgubbar och apelsiner. Annalena köpte en fin blombukett till mig.

Tack.

Vegetarisk lasagne hemma hos pappa. Lite vila emellan och sedan tårta till efterrätt, som min syster gjort.

Supergott!

17.10 mötte jag upp Evelina för en shoppingtur innan vi köpte med oss sushi.
18.00 Urban picknick högst upp på Nordstans parkeringshus. Riktigt trevligt med massa härligt folk!

Efter det blev det Bingo på Kontiki (Klara vann en TV).
När bingon var slut åkte Erika förbi i en bil, ropade på mig och så sprang jag fram och kramade henne. Har inte sett henne på hela sommaren typ!
Kvällen avslutades på Lust med Maitane, Jet, Mikaela, Mirre, Inka, Klara och andra.
Blev bjuden på Mintushot och hade en riktigt trevlig kväll.

//Idabod 19 år
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: