OH SHIT

2010-12-19 ? 15:10:16
Igår asså..
Jävligt random kväll med väldigt laddade händelser.
Mötte Daniel på vagnen ifrån pappa till mamma. Han skulle förkröka hos en polare som bor i närheten av min mamma. Frågade om jag ville haka. Jag åkte hem till mamma för att lämna datorn och så slängde jag iväg ett sms till Daniel "fan, varför inte...".
Fifa ?något nummer? och alkohol. Lagom soft förfest liksom.
Daniel var omtyckt av lägenhetens gosedjur och blev lite rund under fötterna.. hehe...

.
Chalmersfest på G, men vi hade inte varit där länge innan vi hamnade i en diskussion. Verkligen inga nya saker för mig, men det kändes ändå rätt gött.
Bordet också.
.
Stapplade mig hem i snön med en full och trött Daniel, eftersom hans sista vagn hade gått.
.
Idag har dagen varit äckligt enformig och jag vet inte riktigt vad jag känner för. Gymmet lockar jävligt mycket.
Har precis klätt granen med min syster.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: