AND THAT SOMEBODY...

2010-12-02 ? 14:27:27
HÄJJE.
Jag ångestar ganska rejält över att jag fortfarande inte hittat min inte-så-billiga-utan-ganska-väldigt-dyra skjorta och en polotröja som jag transporterade med mig till min far för några veckor sedan. Tröjan jag tog med samtidigt ligger fint i lådan där, men inte skjortan. Jag ber till gudarna att jag inte lämnat ifrån mig de två plaggen någonstans på vägen!
För övrigt ser dagen ut såhär:
Sarah har varit här och vi har jobbat med vår aktionsövning ifrån Måsen.
Biblioteket strax, för att lämna tillbaks några böcker
Skriva klart... Säger inget mer
Fortsätta på mitt projekt
Träna Bodypump <3
Träffa Sandra och Maitane
Hitta skjortan?!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: