VAD DRÖMMER DU OM?

2010-08-11 ? 14:16:43

Registrerade mig precis på sidan uppgoteborg.se. Är svårt att behöva skriva så mycket om sig själv. Vem man är, vad man är intresserad av och vad man drömmer om.
Vem vet, kanske kan leda till något.
Här är några av mina drömmar:

Jag drömmer om att få jobba med något kreativt.
Film, teater, design, mode, konst, scenografi eller liknande.
Att resa runt i världen med ett inspelningsteam, eller bara för att samla inspiration finns höst prioriterat i tankarna.
Inom en kortare framtid SKA jag tågluffa, och upp täcka städer.
Om 50 år ska jag kunna berätta om alla ställen jag besökt, alla städer jag jobbat i och visa upp något jag åstadkommit.

//Idabod
Kommentarer
LOVISA

sv: Tack så mycket, din är också fin :D

2010-08-11 @ 14:39:37
URL: http://lovisasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: