SUSHIIII

2010-08-27 ? 00:07:11
Nu måste jag snart sova, för jag ska upp klockan 06.30 imorgon.
Undrar vart min laddare tagit vägen, jag verkar ha lagt ner den i någon låda - INTE BRA.
Det här är sista natten jag spenderar i den här lägenheten.. Men det känns faktiskt inte så konstigt, jag har typ blivit van att flytta nu. Det känns heller inte tråkigt, för den nya lägenheter kommer bli mycket bättre tror jag.
Dagen idag har varit riktigt jobbig. Mycket bärande och åkandes fram och tillbaka. Morgondagen kommer bli likadan. Jag ser mest fram emot att ta en paus i allt imorgon och äta sushi.
5 bitar. 2 Maki, 2 avokado, 1 omelett. Muuuuuums


Gillar du sushi?

//Idabod
Kommentarer
Axel H.

sv; tack så mycket! :D



ååh fan va jag älskar sushi, favoriträtten!

2010-08-27 @ 00:20:47
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: