SUNDAY

2010-08-22 ? 19:33:17
Så himla dumt. Jag fick en tid på Sahlgrenska imorgon 13.20. Jag har en tid hos min frisör 13.30.
Måste ringa henne imorgon! Har väntat jättelänge nu på att få slinga/färga det för hon har haft semesterstängt. Hoppas hon har en senare tid imorgon but I doubt it, hon brukar vara rätt uppbokad.
I-lands problem ftw..

Imorgon kväll ska jag på avskedsfest för Sanna också. Min Sanna lämnar mig om bara några dagar :( Men hon kommer ha det grymt i Azorerna!
 
 
Bilderna har jag tagit från Tove som redan är där dit Sanna ska åka.

För övrigt har jag varit på gymmet idag och så har jag varit på IKEA med min mor och syster.
Köpte en vit mugg att ha som pennställ och så köpte jag en svart papperskorg - Båda sakerna till mitt rum hos pappa.
I mitt nya rum hos mamma kommer jag behöva garderober och ett skrivbord, men det köper vi inte förrän vi flyttat in.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: