ROASTING MY BALLS

2010-08-06 ? 16:27:07

Fika med Evelina på stan igår

Filosofisk!
På kvällen åkte jag med henne till Jimmy i Kärra.
Kändes lite konstigt att vara tillbaka faktiskt. Är ju uppvuxen där och allt, och mitt första hem ligger inte jättelångt ifrån där Jimmy bor.
Poolparty i en uppblåsbar pool som han och hans amerikanska vän/inneboende köpte igår. Jag och Evelina badade inte dock. Hade inga badkläder.¨

Grillning, öl och musik.
Åkte hem ganska sent istället för att sova där. Mycket skönare att vakna upp hemma.
Hatar att gå igenom stan på kvällen dock. Samma bil med två killar i åkte förbi mig tre gånger, varav en av gångerna stannade de bredvid mig "ey tjejen, vart ska du?".
Träffade Calle på Brunnsparken :) Jättekul, det var så himla längesen vi sågs!

Tog 11an till Järntorget där jag gick in på 7eleven för att köpa en juice.
Helt plötsligt smattrade det som fan. SJUKT högt! Det lät som en skottlossning och alla inne på 7 eleven kollade ut genom fönstret. Det här var typ första gången i mitt liv som jag inte direkt efter smällen förstått att det måste vara åskan.
Men det var det i alla fall. Ställde mig i dörren, himlen hade verkligen öppnat sig och regnet fullkomligt ÖSTE ner.
En tjej bredvid mig som stod bredvid mig berättade i telefon till sin kompis:
"Asså det var så himla sjukt! Det kom en blixt och sen sekunden efter så började det åska!"
Oväder rakt över oss, awesome.. Jag sprang ut och ställde mig under en markis, för att sedan springa till mig vagn.
Skyndade hem och pustade ut innanför dörren. Men trots ovädret kan jag inte hjälpa att tycka om regn :)

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: