INCEPTION

2010-08-04 ? 11:22:02
Några av mina vänner startade Liftracet till Köpenhamn igår.
Egentligen hade jag gärna velat vara med. Hade bara velat vara mer förberedd på det, lifta med en killkompis men i vilket fall som helst så är det ändå fel vecka för mig att delta i det här. Hade det varit nästa vecka hade jag nog gjort det. Den här veckan är jag med min syster.

Åkte in till stan igår för att fylla på mitt fritidskort och göra lite andra ärenden.
 
Soligt <3

Jag dröjde kvar längre på stan trots att jag bara köpte strumpbyxor och hårnålar. Stress stress stress. Köpte en ägg- och tomat macka på Tugg och en Ramlösa till det. (Flaskvatten ajaj)
Skyndade hem för att packa väskan till gymmet och åkte sedan dit.
Det visade sig att jag tagit fel på tiden då mitt pass skulle börja och det hade redan börjat. Fick köra extra hårt själv istället. Intervallträning och backklättring på löpbandet. Sen blev det styrka, mycke mage och armar.

Direkt iväg från gymmet till Bergakungen. Dags för Inception med ett större gäng!
Riktigt bra film, sjuk!
SE DEN

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: