HÖSTENS JACKOR

2010-08-30 ? 21:42:22
Höstens stora trend:


Men det finns ju fler också. Här kommer hela listan över höstens jackor:

1. Som precis nämnt; Fårskinnsjackan

Kommer i flera olika varianter
Jävligt snygg i mina ögon. Speciellt den mossgröna, och möjligtvis i en mörkbrun eller svart.

2. Oversizerocken i kamelfärg

Hetast är den med långa, breda slag

3. Den stickade jackan

Med ett bälte i midjan!
Mysigt! Säger jag bara

4. Pälsen

Pälskappan är störst, i olika former och färger.
Jag tycker den är både ful och snygg, men den är i alla fall jävligt ball! Helst till svarta tights och boots. Köp fuskpäls om du ska ha någon!

5. Den timglasformade kappan

Tänk 50- och 60-tal
Riktigt snygg och feminin!

6. A-linjeformade kappan

Utan krage och slag.

7. Den mossgröna jackan


Kommer i flera olika modeller.
Den här färgen är grym! Ska skaffa mig en höstjacka i den här färgen.

//Idabod
Kommentarer
josefine

sv: tack :D

2010-08-30 @ 21:47:34
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: