COAT OF MANY COLORS

2010-08-18 ? 09:51:21
Vad gör jag uppe vid den här tiden undrar ni nu.
Är det min kloka sida som trätt fram och bestämt sig för att börja bli van vid att gå upp lite tidigare nu när det snart är skoldags?
Nej, inte direkt.
Det är snarare så att snart är det dax att flytta. Flytta betyder en ny bostad, som i det här fallet behöver lite ompyssling innan man kan flytta in.
Väggarna i hela lägenheten är.. vad ska jag säga.. inte vackra, är en någorlunda underdrift.
Men i det rummet jag ska ha är de i och för sig helt okej. Rosa med en barbiebord....

I alla fall. Imorse var jag och min käre mor iväg och tittade på tapeter. Eftersom fastighetskötaren ersätter dessa tapeter åt oss, så behöver vi inte betala för dem själva. Men vi får inte heller välja vilka som helst, utan det fanns två standard pärmar.
 
Jag ÄLSKAR sånt här!

Det blev mycket ljusa färger. Lägenheten är byggd på 60/70-talet så alla dörrar i lägenheten är mörkbruna. Inte så vacker, men inte heller gynnar det hoppet om en ljus lägenhet. Men det blir nog bra ska ni se!
Vitt i hallen, ljust med med en varm ton i vardagsrummet, ljusgrått i mitt rum och en ljus varmare ton i mammas rum. Köket ska målas vitt är det bestämt.

Jag tror det blir bra :)
Kommentarer
Linnea- ungmamma & ryttare

Jag ber om ursäkt om jag skickat detta tidigare, och du behöver inte godkäna denna kommentar om du inte vill :)



Jag är en av dom 20st finalisterna till att bli årets bästa ungmammablogg, den med flest röster vinner så SNÄLLA SNÄLLA klicka in på länken nedanför och skriv att du röstar på nr 8 man för rösta 1gg/dag fram till sista augusti!



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment

2010-08-18 @ 10:56:55
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: