AND SHE SAID

2010-08-26 ? 21:11:53

Packar fortfarande. Så himla mycket att göra! Men datorn står fortfarande orörd bland alla lådor.
Har varit i den nya lägenheten och hängt in kläder osv. Mamma ställde in kylvaror i kylskåpet och alla skåpssaker i skåpen.

Nu måste jag återgå till mitt packande, så att jag kan få någon sömn innan flyttgubbarna kommer imorgon bitti.
SKa försöka hinna med att skaffa Skype också så jag kan prata med Sanna på Azorerna. Pappa köpte ju en webbcam till mig för längesen också som jag hittade nu i flytten. Hittade dessutom ett set med hörlur och mikrofon - score!

Hörs senare!

Kommentarer
E - The blog of hiphop & r'n'b

Gud vilken fin bild på headern! har du tagit den i en modellstudio?

2010-08-26 @ 21:26:22
URL: http://eemellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: