40 saker att göra innan jag dör

2010-08-24 ? 22:10:56
 
 
40 saker jag ska ha gjort innan jag dör:

Surfa i Australien [ ]
Åka på kryssning [ ]
Resa till Karibien [ ]
Resa till USA [ ]
Träffa Johnny Depp [x]
London 10/1 2008
Skriva en bok [ ]
Sex på offentlig toalett [x]
Resa till Afrika [ ]
Flyga luftballong [ ]
Se kvinnan vara jämställd med mannen [ ]
Lära mig spela gitarr [ ]
Se norrskenet [ ]
Ha sex på en flygplanstoalett [ ]
Paddla runt med kajak till olika öar och tälta [ ]
Resa till Asien [ ]
Kasta en pil på en karta och åka dit pilen träffar [ ]
Rida på en kamel/dromedar i öknen [x]
På en dromedar i Sahara i juni i år
Örfila någon av ilska [x]
Ge någon en knytnäveslag (som förtjänar det såklart. Uppmanar inte till våld, men det hade nog känts gött) [ ]
Tågluffa [ ]
Åka på festival [x]
Få vänner ifrån något annat land [x]
Danskar <3
Planka in på en festival [x]
Roskilde i år
Gå ut gymnasiet med bra betyg [x]
Uppleva något farligt [x]
Krockat
Bli portad från en klubb [x]
Lång historia, får komma in där igen
Besöka våra grannland Norge, Finland och Danmark [x]
Gifta mig [ ]
Få barn [ ]
Lära mig tyska [x]
Lära mig franska [ ]
Åka gondol i Venedig [x]
Bada i Poseidon på Götaplatsen [x]
Studenten i år
Bo utomlands under en längre period [ ]
Bada i en geiser på Island [ ]
Älska någon (inte vän eller familjemedlem) [ ]
Ta körkort [ ]
Designa något som sedan säljs [ ]
Åka forsränning [ ]
Lära mig att spela munspel [ ]

Hjälp mig gärna att komma på fler saker!

//Idabod



Kommentarer
emelie

jätte fin blogg!

jätte fin header också! :)

2010-08-24 @ 22:23:18
URL: http://knappisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: