Påskafton

2010-04-03 ? 18:52:40

Det är soligt och fint här uppe och det har varit en bra dag! Nu har släkten åkt hem till sig, bara jag, mamma, mormor och mormors man kvar.
Jag passar på att sätta mig vid datorn för att se vad som hänt hemma i Göteborg och för att se hur det går för mina auktioner.

Auktionerna verkar inte hittats av så många. Varför inte? Tradera är ju kul.
Jag säljer en snyggt spetslinne som jag hade på mig på avskedfesten.
Ett par fina vita skor, som passar nu till studenten, eller bara till sommaren.
En jättefin festtopp som jag tyvärr aldrig använder. Tänkte att det är bättre att någon snnan får glädje av den!
En fin kofta från In wear som jag rotade fram bland mammas kläder, men som tyvärr är förstor.
Och en snygg rödrutig skjorta som passar bra till det mesta! Jeans, skinnkjol, leggings, you name it!
Auktionerna hittar ni här:
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1734735&listtype=0

Nu tänkte jag väl surfa runt lite till och kanske läsa lite.
Klockan 21.00 blir det nog lite kvällsmat framför Millenium.
Bra dag!
/i

Kommentarer
Lolly

hej kul att du säljer saker på tradera. Undrar bara hur funkar det där? är det typ som blocket fast med bud? Svara gärna på min mail [email protected] lr på min blogg.Btw, säljer oxå saker på min lilla bloppis. kika du kanske hittar nåt fint. Smycken, kläder skor converse, klack, scarfs..aaa u name it

2010-04-04 @ 12:16:56
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/
Anonym

FYNDA FYNDA!!



MINERALSMINK / KLÄDER / KLÄNNINGAR / SKOR / SMYCKEN

HTTP://SHOPPINGZENTER.BLOGG.SE/

2010-04-04 @ 13:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: