PLUGGPLUGGPLUGG

2011-10-11 ? 17:30:24
Har kommit hem eftersom jag tappade all ambition i skolan. Känner mig lite missnöjd över det faktiskt, men jag får väl helt enkelt fortsätta här hemma nu.
Köpte frukt och avokado på vägen hem - värt.
Tills imorgon ska jag:
* ha läst igenom hela rapporten som vi ska opponera på
* kunna allt jag ska säga på redovisningen flytande
* kunna prata om de andras stycken också, för att kunna hela vår redovisning
* Skrivit rent och pluggat in åtminstone hälften av allt ifrån beteendevetenskapen (tentan är inte långt borta!)
.
Eftersom jag inte har min mobilsladd kan jag inte lägga in bilder på mig. Istället visar jag er en bild på en avokado:

Ni kanske glömt hur de ser ut, jag vet inte..

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: