DUNNO

2011-10-06 ? 17:43:48
Hejhej!
Jag sitter och äter en clementin :) Eller satsumas? Eller vad heter de?
I alla fall, de som känner mig väl vet att jag är fruktaddict. Jag måste äta frukt varje dag och äter frukt jämt. Frukt är något av det bästa jag vet! Nu är det höst = höstäpplen och celemtiner finns i affären... Jag säger inte mer än så..
Så här ser jag ut idag:
Skinnjacka-Gina tricot, Halsduk-Prinzess, Kofta-Jackpot, Topp-Gina tricot, Jeans-Cheap monday
.
Har varit hos frisören med Maitane. Vi klippte oss 2 för 1. Jag tycker väl att det blev helt okej, är gött att vara av med det slitna. Dock skulle jag inte rekommendera frisören som klippte mig. Däremot verkade hon som klippte Maitane rätt duktig.
Aja. Värt för så lite pengar.
.
Nu sitter jag här och väntar på att Daniel ska komma, så vi kan äta. Har haft två inlämningar idag och det känns sååååå gött att de är klara nu. Har varit jobbigt!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: